Služba Pozdrav od Ježíška umožňuje vytvořit vánoční pohlednici s vlastním vzkazem,
kterou následně doručí na zvolenou adresu. Vybírat si můžete z připravených vánočních
motivů a přidat vlastní vzkaz. Pokud si nevíte rady, nechte se inspirovat našimi
oblíbenými šablonami.
Lze pohlednici poslat do zahraničí?
Pohlednici lze odeslat do vybraných zemí Evropy:
Slovensko
Polsko
Velká Británie
Irsko
Belgie
Lichtenštejnsko
Lucembursko
Švýcarsko
Rakousko
Německo
Francie
Španělsko
Itálie
Jak probíhá sbírka pro Fond ohrožených dětí?
Pozdrav od Ježíška již šestým rokem spolupracuje s organizací Fond ohrožených dětí, které
díky vám loni předal 445 611 Kč pro děti z Klokánků. Přispět této
organizaci můžete
libovolnou částkou při platbě pohlednice. Více o veřejné sbírce zjistíte
zde
Objednání pohlednice
Jakými způsoby mohu zaplatit?
Pohlednici je možné zaplatit jakoukoliv platební kartou. Pokud budete
platit platební kartou, musí mít vaše karta povolené
internetové platby. V případě, že máte účet u jedné z následujícich bank,
můžete také zaplatit online bankovním převodem.
MojePlatba - Komerční banka
ePlatby - RaiffeisenBank
MPeníze - MBank
FIO - Fio banka
Česká spořitelna
Uniplatba CZ
Je možné zaplatit složenkou na poště nebo pobočce mé banky?
Úhrada pohlednice složenkou je možná. Při objednávce vyberte možnost "Bankovní
převod", zvolte "Jiná banka" a klikněte na tlačítko “Zobrazit platební údaje". Na poště pak vyplňte Poštovní poukázku typu A a zaplaťte.
⚠️Upozorňujeme, že z důvodu možné časové prodlevy při platbě složenkou může dojít k pozdějšímu odeslání pohlednice oproti vámi zvolenému termínu.
Je možné zaplatit dobírkou?
Platba pohlednice dobírkou není možná.
Je možné zaplatit pomocí SMS?
Platba pomocí SMS bohužel není možná. Vyberte si prosím mezi platbou
kartou a bankovním převodem.
Mohu vytvořit více pohlednic najednou?
Pokud chcete odeslat více pohlednic, je nutné každou vytvořit a zaplatit
zvlášť.
Informace o vaší objednávce
Jak poznám, že se objednávka vytvořila?
Pokud jste si vybrali možnost platby kartou, potvrzení objednávky vám
přijde do
několika minut na
zadanou e-mailovou adresu. Společně s potvrzením vám také přijde e-mail „Informace o
vaší
platbě” od
společnosti GoPay.
Pokud jste si vybrali možnost platby převodem, potvrzení objednávky vám
přijde
po
připsání platby na náš účet.
Kdy pohlednice přijde?
Pohlednice přijde v rozmezí 3 - 6 pracovních dnů po zvoleném datu
odeslání. Předpokládaná data doručení:
Uzávěrka objednávek 24. 11. 2024 => očekávané doručení v
terminu 2. 12. - 6. 12. 2024
Uzávěrka objednávek 26. 11. 2024 => očekávané doručení v
terminu 6. 12. - 10. 12. 2024
Uzávěrka objednávek 3. 12. 2024 => očekávané doručení v
terminu 13. 12. - 17. 12. 2024
Uzávěrka objednávek 9. 12. 2024 => očekávané doručení v
terminu 16. 12. - 19. 12. 2024
Uzávěrka objednávek 11. 12. 2024 => očekávané doručení v
terminu 19. 12. - 23. 12. 2024
Pokud na svém účtu vidíte platbu jako provedenou a nepřišlo vám potvrzení objednávky ani
e-mail „Informace o vaší platbě“ od společnosti GoPay, došlo nejspíše
k chybě při zadání e-mailové adresy. Kontaktujte nás na e-mailu [email protected] a vaši
objednávku upravíme.
Jaký je stav mojí objednávky?
Stav vaší objednávky si můžete ověřit v zákaznické zóně. Zároveň vám po dokončení platby
zašleme e-mail potvrzující vaší úspěšnou objednávku.
Nově máte možnost nechat si pohled zaslat v obálce s vánočním motivem. Ve třetím kroku
objednávky si zvolíte možnost s obálkou, nebo bez obálky.
Úprava vaší objednávky
Potřebuji změnit adresu na pohlednici
Svoji pohlednici si sami můžete upravit v zákaznické zóně. Vyberte záložku „Úprava
pohlednice”, zadejte číslo objednávky a e-mail, a klikněte na tlačítko
„Upravit
pohlednici”. Změna bude ihned zaznamenána a propsána do vaší
pohlednice.
Pokud byste potřebovali pomoci, napište nám na email [email protected]. Žádost
touto cestou může být vyřízena v řádu jednotek pracovních dnů.
Svoji pohlednici si sami můžete upravit v zákaznické zóně. Vyberte záložku „Úprava
pohlednice”, zadejte číslo objednávky a e-mail, a klikněte na tlačítko
„Upravit
pohlednici“. Poté stačí provedené změny v pohlednici uložit. Změna bude
ihned zaznamenána
a propsána do vaší pohlednice.
Pokud byste potřebovali pomoci, napište nám na email [email protected]. Žádost
touto cestou může být vyřízena v řádu jednotek pracovních dnů.
Svoji pohlednici si sami můžete upravit v zákaznické zóně. Vyberte záložku „Úprava
pohlednice” zadejte číslo objednávky a e-mail, a klikněte na tlačítko
„Upravit
pohlednici“. Poté stačí vybrat nový motiv pohlednice a provedené změny
uložit. Změna
bude ihned zaznamenána a propsána do vaší pohlednice.
Pokud byste potřebovali pomoci, napište nám na email [email protected]. Žádost
touto cestou může být vyřízena v řádu jednotek pracovních dnů.
Svoji pohlednici si sami můžete upravit v zákaznické zóně. Vyberte záložku „Úprava
pohlednice”, zadejte číslo objednávky, e-mail, a klikněte na tlačítko
„Upravit
pohlednici“. Poté stačí provedené změny v pohlednici uložit. Změna bude
ihned
zaznamenána a propsána do vaší pohlednice.
Pokud byste potřebovali pomoci, napište nám na email [email protected]. Žádost
touto cestou může být vyřízena v řádu jednotek pracovních dnů.
Pokud uběhlo 7 a více dnů od zvoleného data odeslání a pohlednice vám nebyla doručena,
přejděte do zákaznické zóny a my vám buď pohlednici odešleme znovu nebo vám vrátíme
peníze.
Vyberte záložku reklamace, vyberte druh reklamace, zadejte číslo
objednávky a e-mail. V případě, že chcete pohlednici znovu odeslat, nezapomeňte ověřit
správnost adresy.
Pokud byste potřebovali pomoci, napište nám na email [email protected]. Žádost
touto cestou může být vyřízena v řádu jednotek pracovních dnů.
Pokud vám byla doručena poškozená pohlednice, o reklamaci pohlednice si sami můžete
požádat v zákaznické zóně.
Vyberte záložku reklamace, vyberte druh reklamace “Pohlednice přišla
poškozená”, zadejte číslo objednávky a e-mail. V případě, že chcete
pohlednici znovu odeslat, nezapomeňte ověřit správnost adresy.
Pokud jste pohlednici reklamovali z důvodu nedoručení, a následně vám reklamovaná
pohlednice přece jen přišla, nemusíte nic dělat. S největší pravděpodobností je na vině
prodleva na straně České pošty.
Doručení pohlednice bylo garantováno v určitém datu, a proto druhou pohlednici není
třeba vracet či jinak kompenzovat.